lördag 20 juni 2009

En vecka...

Nu har det gått en vecka sen jag kom hit.. Det har varit sjukt mycket plugg och det kommer mer.. Igår var det midsommar och det firade vi på Sol y Mar, EBS hade fixat en stor midsommarfest på stranden. Med midsommarstång och allt!!!! haha vi åt sill, köttbullar, prinskorv m.m och dansade små grodorna runt stången.. Norrmännen hade aldrig varit med om en svensk midsommar förut. haha dom tyckte det var lite sjukt men kul.. kvällen avslutades där med fyverkerier :) sen gick vi vidare till Uppstairs och West och festade loss. Kom hem kl fem imorse.. Åt nyss frukost och nu sitter jag här på internett cafét precis brevid hotellet. Dom andra är på stranden men jag brände mig ganska rejält igår så ska hålla mig undan solen dom närmaste dagarna. Ska snart upp på hotellrummet och plugga lite..

Hoppas alla har det bra där hemma och att det inte är för kallt.. puss puss på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter