fredag 12 juni 2009

Snart dags!

Nu sitter jag här framför datorn med ett glas moet de chandon, har precis kommit från duschen och ska fixa till mig innan det är dags att åka till arlanda! Och vet ni!!! värsta paniken!!! jag skulle sättas i mina linser efter jag duschat, jag hade precis satt i den vänstra då den gick av på mitten!!! I ÖGAT!!! fick panik när jag inte fick ut övre halvan an linsen som satt fast på ögat! vkte hela huset och mamma fick också panik. hon hatar att hålla på med ögon! skulle precis ringa sjukhuset när jag fick ut den som tur var! ögat är nu jätte rött och det gör ont. sitter här med en lins i ögat och ser lite halvtaskigt...



hoppas alla får det bra.! jag ska försöka uppdatera så gott jag kan under resan! puss på er så länge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter