lördag 8 augusti 2009

Utö!

Åkte som sagt till Utö idag för att hämta lite grejer som ska med till Gotland, regnkläder bland annat. När jag kom ut var det tomt i hela huset så jag ringde pappa och fråga var dom var. Dom var på Båtshaket (en fiskrestaurang på grannön Ålö). Pappa sa att han skulle hämta migoch en kvart senare satt jag i bilen påväg till Ålö(går en bro emellan öarna). Blev rökta räkor med aioli, gravad lag och varmrökt lax med potatissallad, Mums!
Pappa har hyrt ut mitt rum bland annat för "bed and breakfast" så jag sover i tv-rummet inatt i en extra säng. Katten ligger hos mig. Hon älskar den sägen och nytvättade lakan... Hmm...
Det bästa med att dom har "bed and breakfast" är att till frukosten finns verkligen allting! Allt man kan tänka sig till frukost. Annars kanske det bara blir en macka med ost. Nu finns allt! Gott! Så måste upp vid tio imorgon.

Imorgon kväll ska jag hem och inte göra någonting sen på söndag ska jag och Malin packa allt inför Gotland ( inte provpacka den här gången :p) och på måndag morgon kl 03.00 åker vi till nynäshamn. För att ta båten som går tio i fem..

Nej nu ska jag sova! (Hoppas det blir sol imorgon så man kan sola lite innan man åker hem.)

puss puss på er <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter