fredag 28 augusti 2009

Ungdom i Sverige =S

Jag säger bara en sak. Det är inte lätt att vara ungdom i Sverige just nu. Jag har sökt jobb i 4 månader nu och fortfarande inget napp. Och vad är det här med 3 års erfarenhet hit och 5 års erfarenhet dit. Får man inget jobb så kan man inte få nogon erfarenhet. Någon måste ju ha att man inte behöver erfarenhet. Så man kan bygga upp den.
Det är himla tur at jag har jobb på Stadshuset tills jag hittar något fast. Men jag vill att det ska bli nu!!! Vill ha en fast inkomst så jag kan skaffa lägenhet och bli klar med körkortet.

Nu när jag får min lön ska jag betala räkningar och klippa mig. Kanske köpa lite höstkläder. Annars får det bli nästa lön. Ska också verkligen börja spara nu.

Nu ska jag ta och klä på mig, gick upp kl 9 och har fortfarande inte gjort något annat än att vara vid datorn och ätit frukost.. aja baja på mig!

Puss puss på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter