tisdag 26 maj 2009

Teater

Idag började jag i skolan kl 8. Vi hade uppspel av våran teater. Erik hade kpt kastanjevatten till mig eftersom jag ska vara mörk i teatern. Från kl åtta till nio stod jag där och smetade på vattnet. Så jag fick den färgen jag ville ha. Första inspelningen var halv tio och den gick bra men var nervös. Andra uppspelningen var för ettorna 12.15 och den gick ockå bra till en början. När jag skulle ha min monolog så kollade Conny på mig och log så jag fick total blackout! Kom inte ihåg ett skit av min monolog..!!! Så jag hittade på lita av det jag skulle säga och sen gick det bra:) Nu ligger jag hemma i sängen och tar det lugnt.. kl fem ska jag iväg till nybohov och jobba... orkar egentligen inte men det ger pengar.. och imorgon får jag min lön!!!yippie!!!


Älskling<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter