fredag 29 maj 2009

Ensam kväll...

Jag var upp till centrum en stund för att hjälpa Malin hitta skor till imorgon, hon ska jobba med mig då på ett bröllop. Då passade jag på att köpa solskyddsfaktor till Grekland och ett par nya skor.

Jag har också bakat en chokladtårta. Receptet låg framme när mamma åkte och lämnade David vid båten. Så antog att jag skulle göra en, och den ska vi äta nu till efterätt om en stund:)
Idag har jag också rensat lite i mit rum, och satt in alla mina bankpapper som låg och skräpade på skrivbordet. Känner mig duktig!


Nivea solskyddsfaktor 20, Cubus, 123:- men det var 25% rea så betalade 92:-

Race Marine, Stadium, 199:-

Finns absolut ingenting på tv idag så har inte en aning om vad jag ska göra ikväll =( Conny är på bio och ser någon skräckfilm med sina kompisar, vilket han har full rätt att göra hehe. Malin är på Ekeby så jag får väl sätta på någon film eller nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter