måndag 11 maj 2009

jag är i chock!

Vet ni!!! idag satt jag med killen och pratade, då jag kom på att min pappa skulleföra över två hundra kr till mig. jag gick in på banken och pappa hade inte fört över dom men vet ni vad det stod??? 30 000 kr!!!!! Jag hade fått mitt stipendium jag sökte i oktober för att få ta en bartenderkurs hos europeiska bartenderskolan!!!! SHIT!! jag blev så glad att jag började gråta! så glad har jag aldrig blivit i hela mitt liv!!!!!!! Det roliga var att igår kväll när vi hade gått och lagt oss så låg conny och jag och pratade om det här stipendiumet. Jag sa: om jag nu skulle få stipendiet, skulle jag få åka? och conny svara: Självklart älskling! jag: om jag nu får det...
och så fick jag det!!!!!

Så nu 15e Juni 2009 åker jag till Kos i Grekland i en månad och tar en bartenderutbildning!!! Det ska bli så spännande men jag är jätte nervös! Har aldrig flygit själv eller varit borta så länge själv utan att känna någon... Kommer bli en jätte bra erfarenhet och upplevelse! Hoppas träffa en massa jätte trevliga människor också!!!

Puss puss alla glada<3<3

1 kommentar:

  1. Gud vad kul det låter....hur var det? Vill oxå söka stipendium till en bartenderutbildning på Gran Canaria så jag undrar bara vilken fond du sökte till. Kanske jag oxå har lite tur och får en liten summa pengar till min utbildning.
    Kram/Tess

    SvaraRadera

Unika Besökare

StatCounter