söndag 3 maj 2009

Det var ett tag sen jag skrev här. Har inte riktigt haft tid. I torsdags hade vi mösspåtagning i skolan, jag och Jennifer åkte till Pernilla i Svartbecken för att gö ra i ordning oss. Vi beställde pia som tog en och en hal timme att få! han fick ingen driks. dom sa att det skulle gå på en timme, men dom hade tydligen glömt att skicka iväg dom. men men på kvällen var jag, mamma, fred och david och kollade på majbrasan i västerhaninge, sen åke jag och träffade pojken:) I fredags var jag med Malin, vi kollade på massa avsnitt av sex and the city hela kvällen hehe:) I lördags gick jag, mamma, Davic, fred malin och Lettie i Tyresta nationalpark. Det var jätte mysigt när det var vackert väder och varmt. Idag hade jag bara tänkt att ta det lungt innan skolan imorgon. :)

hppas alla har det bra! puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter