onsdag 13 februari 2013

Fet bulle med grädde och mandelgucka :)

Hejsan på er!

Vad ska ni göra idag?

Jag tar det lugnt nu innan det är dags för jobb ikväll. Har varit ledig Söndag, Måndag och Tisdag vilket är skönt efter en tuff vecka. Har dessutom haft ont i min ena Visdoms tand som håller på att spökar. är inne på fjärde dan nu, men hoppas det går över snart. Det är den sista som ska upp innan de är klara :)

Håller på och renoverar de före detta barnrummet på övervåningen som ska bli vårat datarum. Började förra veckan och har dåligt samvete att jag inte orkat denna vecka. Jag hoppas jag får inspiration och ork till att fortsätta snart. Vill bli klar så fort som möjligt, så man kan få ordning på alla bankpapper, med mera. Slippa ha datorn i vardagsrummet.

Igår var det Fetttisdagen så semlor stod på schemat. Så jag bakade super-duper goda Semlor(egna semlor är alltid bäst), och Chokladmuffins bara för att jag var sugen haha!

















Nu är det bara att ladda för en fortsatt vecka med jobb och pyssel. och längta till våren, Men snart är det Mars!











Puss puss!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter