fredag 15 februari 2013

Det är så roligt att överraska!

Älsklingen köpte ju blommor och en nalle till mig för att han älskar mig. Och självklart vill man inte vara sämre så jag beställde blombud som kom hem när han var hemma :-) jag beställde en bukett och en liten chokladstrut. Ville inte att det skulle bli för maffigt. Men jag vet inte om det var för alla hjärtans dag, men han gick en bukett, stor choklad ask och en påse karameller!! Gulligt av interflora :-) så dem rekommenderar jag varmt!
Kunde inte bli bättre! Önskar bara att jag kunde myst, men går mysa på söndag istället när vi är lediga båda två :-) Fick Honom och Robin att komma till jobbet och äta iallafall :-)

Nej nu är det dags att sova, nu kom grabbarna bus också, så få är det sov-tajm

Puss puss natti natti!! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter