onsdag 22 september 2010

Promenad, hårfärgning och Malin =)

Vaknade av att solen sken in genom fönstret. Kunde bara inte låta bli att stanna kvar inne, så även fast jag är sjuk så tog jag en pomenad i solen! Det kan väl inte skada.. Härligt var det iallafall, känna solens värme efter dessa ruggiga dagar som vi har haft!
Nu sitter jag med färg i håret som håller på att verka. Sen ska jag ta en dusch och gå upp till centrum och träffa älskade Malin!! Äntligen får jag träffa henne efter veckor fullt med jobb.
Älskar dig <3


Ska sen ikväll till stadshuset för jobb på en bankett. =)

Det är alltså vad som händer för min del idag :P

Imorgon kommer älsklingen på Sverige besök! Ska bli skönt att få se honom igen! Har inte sett varandra sen 17 augusti så det är på tiden!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter