tisdag 14 september 2010

Fullt upp!

Vaknade klockan nio idag. Alltid när man är ledig och vill sova länge så går det inte. Varför är det så? Har iallafall börjat röja i andra rummet. Jag håller ju på att renoverar, och mitt rum bestär av två rum med ett valv emellan. Så jag har börjat med att renovera ena delen först så jag har någonstans att sova under tiden :) Nu håller Fred på att spackla i mitt rum medans jag röjer i det andra, packar i lådor och sånt. 

Jag är en riktig sparare, jag sparar allt. Så nu medans jag packar så passar jag på att rensa. Men det är mycket som jag har som får stanna för tanken " Det kan vara bra att ha någon gång" dyker upp i huvudet. Hur vet jag vad jag faktist kan slänga. När ska jag strunta i den tanken. Det är mycket saker som jag faktist inte vill ha men jag sparar ändå... Vill ha så lite saker som möjligt..


Nu ska jag fortsätta med mitt.. Pussen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter