torsdag 30 september 2010

En dag i Stallet!

Min andra och sista dag på ledigheten. Vad gör man då? Jo, till att börja med vaknade jag klockan nio. Bara för att jag hade tänkt sova ut. Så jag går upp pigg som bara den och äter frukost. Sen ringde jag Malin då jag inte klarade av att vänta ända tills på Söndag innan jag fick träffa henne. Så vi bestämde att jag skulle följa med henne till Stallet.
Det var dessutom perfekta vädret idag, varmt och strålande solsken.  Så blev kompis med hennes häst som har blivit så vacker nu när hon har ätit upp sig lite. När hon kom var hon så smal och liten. Nu är hon jättefin!

Har inga planer för ikväll. Jag tror jag skippar gymet idag då jag har skadat ryggen. Så det är nog inte så bra att överanstränga den då. Får hitta på något annat att göra istället=)

Imorgon blir det jobb igen 11-23 och samma på lördag! Sen har jag ledigt på söndag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter