måndag 19 juli 2010

The day the earth stood still

Hemma efter en dag på stan. Riktigt härligt att strosa runt i butiker.. Det behövdes.. Jag köpte bland annat, ett par jeans, två toppar, skor och en jätte gullig klänning..

När jag kom hem så satte jag på en film.
" The day the earth stood still"
 Den var inte bra kan jag meddela.. Trodde den skulle vara bättre.. Men den var skum. En rymdgrej landar i New York. Keanu Reeves blir skjuten, han får vård. Sen springer han runt med en tjej och ett barn och mumlar i en timme. Sen åker han hem igen.. Skum film säger jag bara.! Och den ska vara gjort 2008! Det finns många filmer som gjordes då som är mycket bättre!! Både i handling och bild!



Inte en aning om vad jag ska göra nu, men det ordnar sig väl antar jag:P

Puss
Puss
Ha en bra dag!!<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter