måndag 6 april 2009

Påsklov...

Jaha så var det påsklov. Visst det är skönt att vara ledig men jag är så himla rastlös så jag har tråkigt... har ingenting att göra.. jag kanske kände att jag behövde lovet innan jag fick det men nu behöver jag det inte längre. Jag känner mig utvilad nu och vill ha något att göra. På torsdag ska jag ut till Pappa på Utö, jag hoppas det är lika fint väder där som det är här nu. så mysigt när man kan gå på långpromenad och sitta ute i solen och bara glassa.! Jag älskar verkligen våren! världens bästa årstid. När man känner hur värmen kommer och man inte behöver ha den tunga varma vinterjackan på sig längre!

Vad gjorde jag igår då? jo det regnade så jag satt inne och inte gjorde någonting. Jag pluggade lite på drinkarna vi ska kunna till barprovet. Sen bestämde jag mig för att gå på spinningen halv sex. vi var bara 7 st av 20 platser!! men det var skönt.. man känner hur benen blir smalare. Sen jag började träna mår jag mycket bättre. Jag har fått mer energi och behöver inte lika mycket sömn som förut! :)

Praktiska barkunskaps provet då, Jag ska kunna 21 drinkrecept utantill och veta hur man gör, hur de ska se ut, hur de ska lukta och smaka. på provet ska vi dra en drink ur en låda och sen blanda den från grunden. shiiit!!!!

Innan lovet är slut ska jag också kunna alla mina repliker till teatern utantill, för vi ska köra teatern utan manus nästa gång. =S

En annan sak som stressar upp mig är allt som ska betalas innan maj är slut! Det värsta är att jag har bara pengarna till hälften! måste jobba som en galning om det ska funka!

Näe nu ska jag gå ut i det vackra vädret! Man får nästan ångest av att sitta inne!

Puss puss<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter