onsdag 22 april 2009

Nu har jag just vaknat och ätit frukost! ska till praktiken idag kl fyra. har bara en praktikdag den här veckan! =( imorgon ska jag nämnligen ha praktiskt prov i servering (hoppas det går bra) jag hoppas jag kommer vara med Jennifer annars blir jag riktigt sur! vi jobbar bra tillsammans!!!
På fredag ska jag till tandläkaren! Min nya tandläkare ringde igår och sa att jag inte behövde laga det hålet för det hade inte ändrats någonting sen 2007! men min förra dumma tandläkare hade ändå borrat i den så måste dit så ska min nya kolla på lagningen och troligtvis byta... sen ska jag dit i oktober och röntka för att se om det blivit större.
Sen från kl 17.00 ska jag jobba=) på stadshuset! På lördag ska jag jobba från kl 14.00 till 01.30!!! shit! men det ger pengar!!

nu ska jag hoppa in i duschen! puss puss <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter