fredag 17 april 2009

Duktig flicka!

Igår var jag så himla duktig!!!! Jag gick till gymet efter jag ätit frukost och klätt på mig! jag avr där en timme och sen när jag skulle hem så missade jag precis bussen! så jag GICK hem också! Applåder för mig!! Hade ingenting att göra igår på praktiken.. var typ inga gäster. hade väll fem bord sammanlagt hela kvällen.. !! åtta timmar hehe! Sen när jag hade klivit av mitt pass så satt jag och drack vin med två från min skola som gick ut förra året och min ena handledare (Robban)! Den andra (Danne) jobbade fortfarande. han skulle kliva av vid tolv! vid tolv gick vi till tåget och åkte hem! var hemma ett i natt och somnade vid två! var tvungen att prata lite med älsklingen först!! =) Och även fast jag somnade två så vaknade jag halv nio imorse!!! HALV NIO!!! jsg tvingade mig själv att ligga kvar i sängen till tio iaf haha!

Näe nu ska jag ta och göra mig iordning:) puss puss!! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter