torsdag 25 september 2008

Tidig morgon!


Godmorgon på er!
ikväll har vi kvällsöppet på skolan och jag börjar kl två. varför är jag då uppe kl 9 på morgonen!?? jag hade nämligen en körtid på körskolan klockan sju imorse! som jag inte kunde avboka så då fick jag gå upp halv sex imorse.. jag tänkte att det skulle gå att somna om sen när jag kom hem men det gick inte alls. nästa gång ska vi börja träna backa! det ska bli kul!

iskolan igår hade vi möss provning för studenten! tänk att en mössa går på runt 600 spän!!! det är inte klokt!!! mitt går på 1440 kr!! för en mössa en tröja och ett par mjukisbyxor! men men.. man kände verkligen att det inte är långt kvar! ska bli toppen! :D sluta skolan och få börja livet!

näe nu ska jag göra klart mina läxor! puss på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter