måndag 28 januari 2013

Helt blåslagen =P

När man badar i ett badhus med ruchkana i fyra timmar är det helt omöjligt att komma hem oskadd.
Vi var på Metropoolen igår i Avesta med några vänner och barnen. Både jag och Magnus blir som barn igen när man kommer till äventyrsbad. Vi tävlar, jagar, puttar varandra i ruschkanorna. Vi har rent ut sagt skitkul! Och det hade vi igår! Badade och fikade om vartannat. Men som sagt man blir blåslagen helt och hållet. Har blåmärken på både armar och ben idag. Samt små sår på armbågar, händer och fötter.

Men men, nu är det dags att gå på vardagen igen.

När jag kom hem igår tog jag och avvärgade mitt hår :) Har tänkt sluta färga nu och låta håret bli friskt och naturligt. Har inte sett min riktiga hårfärg på ca 8 år :) Så det är kanske dags. Så en timme tog det igår :) Nu ska jag låta håret få växa ut och bli bra :) Ska ta och klippa bort allt slitet också någon dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter