torsdag 31 januari 2013

En Liten Lista

Det var länge sen vi gjorde en liten lista här, så tänkte att jag slänger upp en :)

Senaste:

Mat du åt: Kladdkaka ( fika igår kväll)
Kram: Elin och Hanna
Film du såg: Tarzan med barnen
Puss: Från älsklingen i morse
Känslan: Trött
Bråk: Har inte haft något bråk på väldigt länge, så det kommer jag inte ihåg
Resa: Mallorca augusti 2012
Längtan: Resan till Rhodos som sker i slutet av sommaren
Personen du träffade: Elin och Hanna
Person du pratade i telefon med: Älsklingen
Personen du fick sms av: Elin
Gången du var utomhus: När jag gick från jobbet
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår kväll
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet:  Landet måste det bli då jag flyttade från en storstad till en småstad
Hamburgare eller pizza:  Pizza
Kött eller fisk: Kött såklart!
Hund eller katt: Katt måste det bli då jag har två
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Max måste det bli, när jag väl äter snabbmat. Händer nästan aldrig
Vin eller Öl: Vin
Charter- eller skidsemester: Chartersemester! Sol och Bad!!
Sverige eller Utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: Nyheter måste det bli
Hockey eller fotboll: Hockey
Sommar eller vinter: Sommar!
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
Mjölk
Keso
Juice
Smör
Grädde

Fyra saker du inte kan vara utan?
Kaffe
Mobilen
Älsklingen
Familjen

3 saker du inte kan äta?
Sylta
Lever
Bläckfisk
Två saker som gör dig glad
Min älskling
Solen
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
Tränar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter