tisdag 1 juni 2010

Hej hopp! Nu är jag tillbaka i rutan!

Shit vilken månad!! Vart tog Maj vägen? Redan Juni!!!

Jag har jobbat i stort sett varenda dag denna månad. 225 timmar. Det känns rejält i min stackars kropp kan jag säga. Sista  två veckorna har jag haft en rejäl rethosta så har inte sovit någonting. Jobbat långpannor nästan varenda dag. Men det är det värt. Kommer få lönen precis innan Grekland så det blir toppen.

Imorgon ska jag till hudläkaren innan jobbet för att ta prover på mina leverfläckar. De ska också få se mina konstiga pigmentfläckar och utslagen på tårna.. usch usch. Men det blir bra. Sen blir det en långpanna med jobb. Men på torsdag blir det kryssning med vännerna!!!

Det ska bli så j*vla roligt!! Ska bli skönt att bara släppa loss och roa mig för en gångs skull. Sen blir det jobb igen fram tills jag åker till grekland. Har en dag ledigt tror jag det var.

Men men. Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Har vekligen inte haft tid. Har inte ens hunnit starta datorn. Men det blir nog bättre sen.

Nu ska jag hoppa i ett bad och bara a det lugnt..

Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter