tisdag 8 juni 2010

Godmorgon!

Jag är verkligen jättetrött. Det ska bli riktigt skönt med en semester om en och en halv vecka. Den behövs. Har jobbat långpannor nu hela maj och dessa två veckor innan resan. Men min hosta är iallafall borta så jag kan sova på nätterna. Men nu har jag blivit snorig istället, nytt försök för kroppen att säga at mig att ta det lugnt eftersom hostan inte hjälpte. Men men ska vila upp mig i tre veckor sen så.

Idag blir det först jobb på Haga, sen sticker jag iväg till Stadshuset för en bankett. Båda favoritjobben på samma dag =). Inatt får jag iallafall sova i stan då jag börjar runt tio imorgon, så får lite sovmorgon.

Nä, ska väll ta och hoppa in i duschen nu så det blir gjort.

Puss på er!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter