måndag 3 maj 2010

Solsken och Jobb

Solen tittar fram idag! Riktigt skönt. Fast än har jag inte lyckats komma ut genom dörren. Funderar på att ta en liten promenad i solskenet.

Jobbar på Stadshuset ikväll. Ska bli riktigt roligt då jag inte jobbat på nästan 3 veckor där. (Då den lilla isländska vulkanen bestämde sig för att bli förbannad just när jag behövde jobba. Men inga flyg inga gäster så är det ibland.) Saknar det stället nått enormt, så ska bli skönt att komma tillbaka.

Idag är det bara 44 dagar kvar till min 20 års dag. =) Jag längtar för på min 20 års dag drar jag till Grekland!!! YEEEY!!! Det går fort. Känndes inte alls länge sen då det var över 200 dagar kvar och nu är vi nere på 44. hihi

Vad jag svamlar. Nej nej.. Nu ska jag ta och göra mig iordning för dagen..

Puss puss på er!!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter