fredag 7 maj 2010

Älsklingar,Bröllop, Jobb

Godmorgon!

Gud vad jobbit det var att stiga upp ur sängen imorse! Ville verkligen inte upp, men nu har jag varit uppe ett par timmar så nu är jag helt okej med läget. Ska strax hoppa in i dushen och göra mig iordning för dagen, jobb ikväll på älskade Stadshuset men underbara kollegor! Jag har verkligen världens bästa jobb =)
Imorgon blir det Haga min andra älskling. Det är dessutom Bröllop imorgon. Kommer bli roligt. Bröllop är så mysiga tillställningar med mycket kärlek och fina klänningar. =)

Gårdagens jobb gick jättebra. Hade trevliga gäster och jobb"partner" för kvällen. Lite jobbit att duka av 15 tallrikar när man inte burit så tungt på 3 veckor. Men det gick bra=). Kommer gå lättare ikväll då jag vant mig lite ;-)

Ja, ska inte hänga här mera dags att kliva upp.

Puss på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter