söndag 12 augusti 2012

Vilken dag!!!

Hej hopp! Lång dag idag! Började dagen med möte på jobbet, pratade om allt möjligt som måste förbättras för att vi ska bli bäst! Sen drog jag och några kollegor hem till mig för att bli fixade i håret av vår lilla sommarjobbare som håller på att bli frisör :-) blev färgning och klippning. Där efter skulle vi in till Västerås för att gå på bio men den filmen vi ville se gick så sent så vi bestämde oss för att hyra en istället. Så gick först över till jobbet för lite käk och mys innan vi gick till video butiken. Valde en drama som heter "war horse" super bra film som ni bara måste se!! Bölade som bara den :-) jag är så blödig när jag ser på film så det är inte sant :-) nu är jag hemma igen och har precis hoppat i säng och ska sova. Imorgon blir det kick off med jobbet :-) natti natti!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter