söndag 18 december 2011

Hos mamma

Sista julbordet i lördags. Och fick jag jobba på det? nej, hade fortfarande feber så orkade inte det. Låg i 40 graders feber i torsdags och jobbade i 38,39 grader i fredags, julbord och vi var två personer på 75 personer. Så det var en hel del springande. Så var helt död igår. Gick till jobbet klockan tolv och halv tre var jag där ifrån, helt dyngsur av svett och mådde illa och yrsel. Skönt nu att jag är ledig tills på tisdag så jag kan vila upp mig. Pappa kom och hälsade på =) De åkte upp igår för att överaska mig :) jätteroligt och blev jätteglad att han kom. Åkte med dom ner till stockholm för att träffa mamma innan jul. enda gången jag hinner träffa dom, då jag jobbar ända fram till julafton :) Så ska baka lite julgodis imorgon och spendera dagen med mamma innan jag  åker hem på tisdag morgon, så kommer hem lagom till jobbet =)


Saknar min älskling sjukt mycket. är inte van att vara ifrån honom =( Min prins!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter