onsdag 23 november 2011

Varning för ingenting intressant......

Shit asså, vad det blir mörkt fort nu! Det är hemskt! Klockan är ju bara kvart i fyra!! Usch! Nu vill jag att snön ska komma, då blir det lite ljusare iallafall.. och vad är en vinter utan snö, jag vill faktist ha snö nu. Inte slask, men snö. Det ska snöa och vara så kallt så den förblir torr. Så kan den försvinna igen sen 1a februari :) . Men om en månad vänder det va? Den 21 december? Jag har för mig det då går det mot ljusare tider.  Man blir bara deppig av det här =( Fast idag har det ju varit grått och trist hela dagen här uppe i Sala. Grått, blött och kallt.

Imorgon blir det till att jobba lunch :) Skönt, 11 till 17 pass. Helt okej.

Detta vet jag ej vad det blev för ett inlägg, men det är min blogg så jag bestämer själv vad för skit jag vill skriva haha!!!

Nej nu blir det till att fortsätta med maten. Egen hemmagjord pizza blir det här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter