måndag 18 juli 2011

2 dagar kvar...

Så nu är det två dagar kvar tills jag åker till Grekland. Det kommer bli så otroligt skönt att komma ner, även om jag kommer sakna min man otroligt mycket! och mina små pojkar =( Men de ska till Stockholm och roa sig hos moster Malin, så de är nog ingen fara.

Igår när Mange kom hem från jobbet, kopplade han in vår tvättmaskin! Gud så underbart. Så nu spenderar jag dagen med att tvätta. Vi har tvättstuga, men man får 2 timmar som tvätt tid. Vem hinner tvätta och torka allt på två timmar???!! Där jag bodde förut hade man 5 timmar! Så det är skönt, imorgon ska jag börja packa till grekland.
På onsdag kommer malin och hämtar mig och pojkarna för att lämna av mig på arlanda och ta med grabbarna till stockholm. Torsdag flyger jag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter