söndag 16 januari 2011

Den här veckan…

 

kalender-ESMIA

Denna vecka har sett ut såhär..

Måndag: Började dagen med att möta upp min vän Sophie, vi stack till Barnmorskan för att skriva ut nya p-piller. Därefter tog vi en fika i centrum innan vi gick hem till mig och började packa. Tog ett avbrott i packandet för en film och en promenad. Sen blev det städ och tvätt på gång innan dagen tog slut.

Tisdag: Ägnade  morgonen åt att fundera ut min packning, packa om lite i flyttlådorna och sen åkte jag ut till Utö för att hälsa på pappsen som jag inte träffat på flera månader. Spenderade kvällen framför tv:n med NCIS och Bones

Onsdag: Fortfarande på Utö, myste med katten, såg på tv, tog det allmänt lugnt. Åkte sen tillbaka till Haninge vid fem. Kom hem vid halv sju, åt lite mat såg ett avsnitt av Morden i Midsomer med mamma.

Torsdag: Gick upp vid sju, vid tio mötte jag upp Malin och åkte till Haga. Tömde mitt skåp och sa hejdå till alla kollegor. Vi gick sen och tog en fika på Café 60 och åkte sen hem. Kvällen spenderades med dammsugaren.

Fredag: Fredagen började med att betala räkningar då lönen har kommit in. Sen bar det av till centrum med Sophie för att fixa naglarna, luncha och små handla lite som jag behövde. Blev sen en vinkväll med mamma med först skumpa, sen rödvin till maten. Kvällen spenderades med sabayonne-gratinerade hallon. Mums!

Lördag: Vaknade vid åtta men låg kvar i sängen till tio och bara kollade upp i taket. Åkte iväg och handlade med mamma efter frukost och spenderade eftermiddagen med att tvätta. Kvällen blev lugn med lite vin och rostbiff till middag!

Söndag:  Har nu packat färdigt och är redo för flytt!!!!

flytt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter