fredag 5 november 2010

Sala

 

Igår mötte jag upp Johan vid centralen och åkte sen upp mot Sala för att hälsa på Tanja. Åkte rätt denna gång så kom dit vid halv tolvLer Pratade, fikade gick runt I stan när vi bestämde oss för att ta en trip till Västerås. Det ligger ju bara 3 mil från Sala. Vi packade in oss I bilarna och åkte iväg. När vi nästan var I Avesta kom vi på att vi åkt åt fel håll så det var bara att vändaLer med tungan ute Haha

Kom till Västerås tillslut. Tog en fika och kollade I affärer innan vi åkte hem. Åt mat och sen stack vi hem igen till Stockholm. Var hemma vid tio på kvällen. Hade en underbar dag! Tack för den!!!

Puss puss!!!

 

Idag har jag åkt med mamma till Farsta för att hitta skor. Sen fick jag sms om att mitt paket kommit på posten så gick iväg och hämtade det när jag kom hem =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter