torsdag 22 januari 2009

100 pensionärer....

Idag i skolan på serveringen hade vi ett sällskap på 100 pensionärer=) det var en riktigt rolig upplevelse.. Jag hade ett bord på åtta personer som allihopa var jätte gulliga.. Dom visade jätte stort intresse för vinet som dom fick både till förätt, varmrätt och dessert.. :) dom frågade jätte mycket om hur det var att gå sista året i skolan och vad jag skulle göra när jag slutade och hur min sommar såg ut.. :) och dessutom gav dom mycket i dricks.. :) för varje bord betalade för sig,,;) vi som brukar sluta vid två på eftermiddagen när vi har servering slutade halv fyra idag för vi var tvungna att duka upp hela matsalen igen efter.. imorgon blir det lika fullt men det blir inte ett och samma sällskap.

men men:) nu ska jag plugga lite på gastronomiläxan som vi fått och sen sova..:)

ha det bra puss puss <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter